Są efekty

Michał Orda

|

Gość Legnicki 1/2021

publikacja 07.01.2021 00:00

Widać już pierwsze owoce kampanii na rzecz rodzin zastępczych.

Porozumienie powiatów i KGHM pozwoli znaleźć domy  dla wychowanków domów dziecka. Porozumienie powiatów i KGHM pozwoli znaleźć domy dla wychowanków domów dziecka.
Jędrzej Rams /Foto Gość

W połowie stycznia 2019 roku, w siedzibie KGHM Polska Miedź SA, ruszyła kampania stworzona we współpracy z miedziowym gigantem, Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce i powiatami z terenu zagłębia miedziowego dotycząca promocji rodzicielstwa zastępczego, nazwana „Mie(dź) rodzinę”.

Dostępne jest 16% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.