publikacja 07.10.2013 14:09
Tylko do końca października można przesłać projekt plakatu, reklamującego największą imprezę sezonu zimowego.
Kto wygra konkurs na plakat, może zostać stałym grafikiem Stowarzyszenia Bieg Piastów Roman Tomczak /GN
Jak podkreślają organizatorzy konkursu, zależy im na profesjonalnym wykonaniu projektu. Dlatego zachęcają do udziału głównie młodych grafików lub ludzi, którzy z pasji zajmują się projektowaniem plakatów i reklam.
– Celem naszego działania jest promowanie młodych talentów. Dlatego konkurs skierowany jest do osób indywidualnych: amatorów i profesjonalistów. Sposób wykonania graficznego, forma artystyczna jest dowolna i nieograniczona, warunkiem jest oraz przesłanie projektu w odpowiednim formacie elektronicznym – mówią przedstawiciele Stowarzyszenia Bieg Piastów.
Na plakacie powinny znaleźć się podstawowe informacje dotyczące biegu: logotyp, adres strony internetowej i facebooka Biegu Piastów, nazwa imprezy, daty i nazwy poszczególnych biegów.
– Zarówno plakat jak i reklama będą podpisane przez autora, a na naszej stronie zostanie opublikowany link do ewentualnej strony lub fanpage'a zwycięzcy – zapewniają organizatorzy konkursu. Niewykluczone, że Stowarzyszenie podpisze ze zwycięzcą umowę na dalszą współpracę.